Ίσως και να πρέπει να απολογηθώ δημόσια γιατί τώρα φροντίζω περισσότερο τους νέους μαθητευόμενούς μου, αλλά να ξέρετε όλοι ότι δεν σας ξεχνώ. Περιμένω να αναλάβετε εσείς την ευθύνη να δείξετε ότι αυτό που κάναμε μπορεί να έχει συνέχεια, αλλιώς γιατί να το συντηρούμε με το ζόρι; Παρόλα αυτά είμαι πάντα εδώ, ακόμη κι αν δεν είναι τόσο εμφανές αυτό το διάστημα.
Αρχίσαμε ξανά τη χρονιά και θα 'θελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου. Ακόμη στο εργαστήριο δεν γνωρίζω πότε θα μπω γιατί γίνονται αναβαθμίσεις και ανακατατάξεις, αλλά αυτό μάλλον καλό είναι μακροπρόθεσμα. Δοκίμασα όμως με την τρίτη μου ένα από τα παιγνίδια δημιουργικής γραφής που συζητάγαμε. Αντί να τους κάνω την εισαγωγή στην ιστορία της ν.ε. λογοτεχνίας τους ζήτησα να διαβάσουν όλους τους τίτλους των ενδεικτικών κειμένων και να δημιουργήσουν μια ιστορία προσπαθώντας να χρησιμοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερους από αυτούς. Στην αρχή δεν καταλάβαιναν καν τι τους ζητούσα. Για να τους εξηγήσω τους ζήτησα να γράψουν στον πίνακα 6-7 τίτλους από αγαπημένα τους τραγούδια και έκανα εγώ γρήγορα το ίδιο. Πήραν τελικά μπροστά και το αποτέλεσμα, παρά τις αρχικές ντροπές και δισταγμούς, ήταν πράγματι ενδιαφέρον και σε κάποιες περιπτώσεις εντυπωσιακό, γιατί αν δείτε τους τίτλους των κειμένων της τρίτης θα διαπιστώσετε ότι δεν είναι οι καταληλότεροι. Από ό,τι φάνηκε μόνον η διστακτικότητά μας και οι φόβοι ή η βαριεστημάρα μας μπορεί να μας εμποδίζουν από τέτοια μικρά ευχάριστα διαλλείματα. Μάλλον το περιεχόμενο των κειμένων θα γίνει η μαγιά για το blog δημιουργικής γραφής που σκέπτομαι να δημιουργήσω με την τάξη- αν όλα πάνε όπως ελπίζω. Θα σας ενημερώνω.
Σας πεθύμησα. Όποτε θέλετε περάστε να μας δείτε - στην ίδια αίθουσα, τις ίδιες ώρες και μετά από λίγο καιρό θα κάνουμε και σενάρια...
Αρχίσαμε ξανά τη χρονιά και θα 'θελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου. Ακόμη στο εργαστήριο δεν γνωρίζω πότε θα μπω γιατί γίνονται αναβαθμίσεις και ανακατατάξεις, αλλά αυτό μάλλον καλό είναι μακροπρόθεσμα. Δοκίμασα όμως με την τρίτη μου ένα από τα παιγνίδια δημιουργικής γραφής που συζητάγαμε. Αντί να τους κάνω την εισαγωγή στην ιστορία της ν.ε. λογοτεχνίας τους ζήτησα να διαβάσουν όλους τους τίτλους των ενδεικτικών κειμένων και να δημιουργήσουν μια ιστορία προσπαθώντας να χρησιμοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερους από αυτούς. Στην αρχή δεν καταλάβαιναν καν τι τους ζητούσα. Για να τους εξηγήσω τους ζήτησα να γράψουν στον πίνακα 6-7 τίτλους από αγαπημένα τους τραγούδια και έκανα εγώ γρήγορα το ίδιο. Πήραν τελικά μπροστά και το αποτέλεσμα, παρά τις αρχικές ντροπές και δισταγμούς, ήταν πράγματι ενδιαφέρον και σε κάποιες περιπτώσεις εντυπωσιακό, γιατί αν δείτε τους τίτλους των κειμένων της τρίτης θα διαπιστώσετε ότι δεν είναι οι καταληλότεροι. Από ό,τι φάνηκε μόνον η διστακτικότητά μας και οι φόβοι ή η βαριεστημάρα μας μπορεί να μας εμποδίζουν από τέτοια μικρά ευχάριστα διαλλείματα. Μάλλον το περιεχόμενο των κειμένων θα γίνει η μαγιά για το blog δημιουργικής γραφής που σκέπτομαι να δημιουργήσω με την τάξη- αν όλα πάνε όπως ελπίζω. Θα σας ενημερώνω.
Σας πεθύμησα. Όποτε θέλετε περάστε να μας δείτε - στην ίδια αίθουσα, τις ίδιες ώρες και μετά από λίγο καιρό θα κάνουμε και σενάρια...
1 σχόλιο:
Χαίρομαι που συνεχίζεις δημιουργικά , γιατί στο Λύκειο δεν βλέπω να μπορώ να εφαρμόσω κάτι δημιουργικά. Η κατάσταση δεν είναι ενθαρρυντική. Η διάθεση πάντως υπάρχει. Θα προσπαθήσω.
Δημοσίευση σχολίου