Σας είχα ενημερώση για το πανελλήνιο εκπαιδευτικό συνέδριο στην Ημαθία. Τα πρακτικά των εισηγήσεων είναι ανηρτημένα στη διεύθυνση http://ekped.gr/praktika/index.htm.
Μπορείτε όμως, αν θέλετε, να δείτε και απευθείας μόνον όσες εισηγήσεις αφορούν στα φιλολογικά μαθήματα.
Μπορείτε όμως, αν θέλετε, να δείτε και απευθείας μόνον όσες εισηγήσεις αφορούν στα φιλολογικά μαθήματα.
Aσκιανάκη Κ., Θέμελη Στ., Βιολέτης Αν. «Κάτι από το παρελθόν ...και το παρόν» : Ένα Ιστολόγιο (Webquest) για το μάθημα της Αρχαίας Ιστορίας»
Αδαμίδου Δ. «Οι Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία της κλασικής γραμματείας - Μελέτη περίπτωσης "Η αποθέωση του Αινεία" (Βιργίλιος)»
Ακριτίδου Μ. «Μια πολυμεσική περιδιάβαση στην Αρχαία Ελλάδα: “Αρχαία Ελληνικά από μετάφραση Α’ και Β’ Γυμνασίου”. Κριτική προσέγγιση και διδακτική αξιοποίηση του συνοδευτικού πολυμεσικού υλικού»
Δαγδιλέλης Β., Δρόσος Γ., Μιμιλίδου Π. «Imagine…»
Θέμελη Στ., Ασκιανάκη Κ. «Αρχαίοι Πολιτισμοί»: Ένας μικρόκοσμος με Αβάκιο E-Slate για το μάθημα των Αγγλικών»
Καπραβέλου Α. «Ανάπτυξη ηλεκτρονικής διδακτικής ενότητας για την καλλιέργεια της επιχειρηματολογίας σε διαπολιτισμικές λυκειακές τάξεις»
Καπραβέλου Α., Λέμα Ι. «Πλεονεκτήματα και όρια της χρήσης Η/Υ για τη διδασκαλία των μαθημάτων στο σχολείο»
Μπίλλα Π., Θεοχαρόπουλος Ι. «Σενάρια χρήσης, Διδακτικής και Παιδαγωγικής αξιοποίησης του λογισμικού ανοιχτού κώδικα CmapTools για τη δημιουργία, δημοσίευση και ανταλλαγή Νοητικών Χαρτών και Οντολογιών»
Ντζαφέρη Ι., Δρες Γ., Κασκαντάμη Μ. «Λογοτεχνία και ΤΠΕ: ένα ψηφιακό παραμύθι»
Ξέστερνου Μ., Ηλιοπούλου Μ. «Διδασκαλία των ρημάτων της αρχαίας ελληνικής γλώσσας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: «Το τρενάκι των ρημάτων». Η εκμάθηση της γραμματικής με την αξιοποίηση διαδραστικών μέσων σε υπολογιστικό περιβάλλον»
Παλάζη Χρ. «Διδάσκοντας Αρχαία Ελληνική Γραμματεία με χρήση ΤΠΕ: ένα εκπαιδευτικό λογισμικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και οι δυνατότητες διδακτικής αξιοποίησής του»
Τσαβέ Α., Βάσιου Αικ., Κριτσάκη Α. «Διδασκαλία της ενότητας «Μινωικός Πολιτισμός» στην Ιστορία της Α’ Γυμνασίου με τη χρήση πολυμεσικών εφαρμογών και του Διαδικτύου»
Τσάση Κ., Τσενέ Ε.«Η διαμόρφωση των ελληνικών συνόρων με βάση τα ευρωπαϊκά συμφέροντα στην εγγύς Ανατολή μέσα στο πλαίσιο του Ανατολικού ζητήματος»
Αδαμίδου Δ. «Οι Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία της κλασικής γραμματείας - Μελέτη περίπτωσης "Η αποθέωση του Αινεία" (Βιργίλιος)»
Ακριτίδου Μ. «Μια πολυμεσική περιδιάβαση στην Αρχαία Ελλάδα: “Αρχαία Ελληνικά από μετάφραση Α’ και Β’ Γυμνασίου”. Κριτική προσέγγιση και διδακτική αξιοποίηση του συνοδευτικού πολυμεσικού υλικού»
Δαγδιλέλης Β., Δρόσος Γ., Μιμιλίδου Π. «Imagine…»
Θέμελη Στ., Ασκιανάκη Κ. «Αρχαίοι Πολιτισμοί»: Ένας μικρόκοσμος με Αβάκιο E-Slate για το μάθημα των Αγγλικών»
Καπραβέλου Α. «Ανάπτυξη ηλεκτρονικής διδακτικής ενότητας για την καλλιέργεια της επιχειρηματολογίας σε διαπολιτισμικές λυκειακές τάξεις»
Καπραβέλου Α., Λέμα Ι. «Πλεονεκτήματα και όρια της χρήσης Η/Υ για τη διδασκαλία των μαθημάτων στο σχολείο»
Μπίλλα Π., Θεοχαρόπουλος Ι. «Σενάρια χρήσης, Διδακτικής και Παιδαγωγικής αξιοποίησης του λογισμικού ανοιχτού κώδικα CmapTools για τη δημιουργία, δημοσίευση και ανταλλαγή Νοητικών Χαρτών και Οντολογιών»
Ντζαφέρη Ι., Δρες Γ., Κασκαντάμη Μ. «Λογοτεχνία και ΤΠΕ: ένα ψηφιακό παραμύθι»
Ξέστερνου Μ., Ηλιοπούλου Μ. «Διδασκαλία των ρημάτων της αρχαίας ελληνικής γλώσσας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: «Το τρενάκι των ρημάτων». Η εκμάθηση της γραμματικής με την αξιοποίηση διαδραστικών μέσων σε υπολογιστικό περιβάλλον»
Παλάζη Χρ. «Διδάσκοντας Αρχαία Ελληνική Γραμματεία με χρήση ΤΠΕ: ένα εκπαιδευτικό λογισμικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και οι δυνατότητες διδακτικής αξιοποίησής του»
Τσαβέ Α., Βάσιου Αικ., Κριτσάκη Α. «Διδασκαλία της ενότητας «Μινωικός Πολιτισμός» στην Ιστορία της Α’ Γυμνασίου με τη χρήση πολυμεσικών εφαρμογών και του Διαδικτύου»
Τσάση Κ., Τσενέ Ε.«Η διαμόρφωση των ελληνικών συνόρων με βάση τα ευρωπαϊκά συμφέροντα στην εγγύς Ανατολή μέσα στο πλαίσιο του Ανατολικού ζητήματος»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου